Jelena Branković – psiholog i sistemski porodični psihoterapeut - koordinator Centra
Diplomirala na Odseku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Novom Sadu. Završila četvorogodišnju edukaciju iz sistemske porodične psihoterapije. Pored toga dodatno edukovana iz različitih psihoterapijskih pravaca kao što su transakciona analiza i REBT. Poseduje više od 10 godina psihoterapijskog iskustva u radu sa porodicama, parovima i pojedincima, kao i višegodišnju praksu primene sistemskih koncepata u radu sa velikim sistemima (timovima i organizacijama). Autor i voditelj edukacija, seminara i treninga iz oblasti savetovanja bračnih parova i parova roditelja, procene kvaliteta funkcionisanja para i porodice i razvoja porodičnih odnosa.
dr Ivana Mihić, psiholog, sistemski porodični psihoterapeut, supervizor aktivnosti u Centru
Doktorirala na Odseku za psihologiju, Filozofskog fakulteta u Novom Sadu. Poseduje višegodišnje iskustvo u praktičnom radu i istraživanjima u oblasti ranog razvoja i razvoja porodičnih odnosa, kao i u edukaciji stručnjaka koji rade sa decom i porodicama (vaspitači, pedijatri, patronažne sestre, psiholozi, pedagozi, defektolozi i socijalni radnici). Autor i/ili član projektnog tima u više nacionalnih i međunarodnih primenjenih projekata fokusiranih na razvoj zaštite dece i mladih, kao i na kreiranje kvalitetnih usluga za rad sa decom i podršku porodicama u riziku.
Katarina Majkić - pedagog, transakcioni analitičar – savetnik, praktičar Terapije igrom
Od 2001. godine u fokusu profesionalnog razvoja i angažovanja je individualni i grupni rad sa decom predškolskog uzrasta, kao i savetodavni rad sa porodicama. U savetodavnom radu sa porodicom primenjuje teorijske okvire i koncepte transakcione analize, filijalne terapije igrom i teoriju afektivne vezanosti. Poseban fokus je na razvijanju odnosa dete - roditelj kroz igru i usmeravanje na potencijale deteta. Poseduje dugogodišnje iskustvo u kreairanju i realizaciji programa za decu predškolskog uzrasta tokom više od 10 godina rada u neposrednom vrtićkom okruženju. Autorka i realizatorka više edukativnih programa, radionica, iskustvenih grupa namenjenih roditeljima dece ranog uzrasta. Autorka i koautorka više edukacija i akreditovanih programa namenjenih profesionalcima koji su angažovani u radu sa decom i njihovim porodicama. Dugogodišnja aktivistkinja i saradnica u organizacijama civilnog sektora u procesu kreiranja i implementacije različitih programa i projekata za decu i porodice iz osetljivih grupa. Koordinatorka i saradnica na više programa i projekata koji su se bavili uključivanjem dece i odraslih sa smetnjama u razvoju u društvenu sredinu.
Jasmina Mihnjak - - savetnik u oblasti pre i perinatalne psihologije
Završila srednju školu za babice, osnovne i master studije psihologije. Edukovala se u različitim školama psihoterapije. U svom radu sa klijentima koristi integrativni pristup i telesno usmeren psihoterapijski model. Voditelj je radionica telesne i emocionalne svesnosti. Pruža psihološku pomoć i podršku trudnicama i parovima koji očekuju bebu, psihofizički priprema trudnice za porođaj i posleporođajni period. Autor je programa Rađanje porodice - izazovi roditeljstva.
dr Olivera Isaković – psiholog, psihoterapeut i edukator u Centru
Magistrirala na smeru klinička psihologija, Filozofskog fakulteta u Novom Sadu. Doktorirala je iz oblasti razvojne psihologije i psihologije porodice. U naučno-istraživačkom radu zainteresovana za proučavanje efekata roditeljskih postupaka na funkcionalnosti dece, posebno fizičkog kažnjavanja, zlostavljanja i zanemarivanja. Psihoterapijska znanja i veštine razvijala primarno kroz transakciono-analitički pristup, kao i kognitivno-bijhevoralne i NLP tehnike. Bogato iskustvo u neposrednom radu sa klijentima stekla je u sistemu socijalne zaštite, zdravstvu i nevladinom sektoru. Profesionalno usmerena na savetodavni i terapijski rad decom i mladima koji dolaze iz porodica opterećenih različitim problemima, kao i za rad sa usvojiteljskim i hraniteljskim porodicama. Koautor je i trener edukativnih programa namenjenih profesionalcima za bolje razumevanje efekata nedovoljno senzitivne brige na razvoj i adaptibilnost dece.
dr Vesna Šilić, psiholog i sistemski porodični psihoterapeut – edukator i terapeut u Centru
Doktorirala na Odseku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Novom Sadu. Poseduje višegodišnje iskustvo u zaštiti dece i mladih čiji je razvoj ugrožen nepovoljnim porodičnim prilikama, kao i u radu sa porodicama u riziku. Specijalizovana u oblasti edukativnog i savetodavno-terapijskog rada sa hraniteljskim i usvojiteljskim porodicama, koji je zasnovan na primeni sistemske porodične teorije i terapije i teorije afektivne vezanosti. Posebno polje praktičnog i naučno istraživačkog interesovanja su razvojni problemi i problemi mentalnog zdravlja dece sa isustvom zanemarivanja i zlostavljanja, sa fokusom na unapređenje dijagnostičkih procedura i programa tretmana. Autor i voditelj edukacija, seminara i treninga za stručnjake koji rade sa traumatizovanom decom i porodicama u riziku, kao i edukacija za hraniteljske i usvojiteljske porodice.
Milana Rajić- MA psiholog, sistemski porodični psihoterapeut
Diplomirala na Odseku za psihologiju, Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, gde je trenutno doktorant u oblasti razvojne psihologije. U naučno-istraživačkom radu primarna oblast interesovanja joj je podrška roditeljima dece sa smetnjama u razvoju i proučavanje činilaca kvaliteta brige o deci sa smetnjama u razvoju, u porodici i u sistemu predškolskog obrazovanja. Učestvovala na realizaciji projekata i seminara fokusiranih na jačanje kapaciteta stručnjaka u predškolskim ustanovama za rad sa decom i porodicama. Završila četvorogoddišnju edukaciju iz sistemske porodične psihoterapije. Ima iskustva u savetodavnom i psihoterapijskom radu sa porodicama i mladima.
Jovana Jestrović- psiholog i sistemski porodični psihoterapeut
Diplomirala i masterirala na Odseku za psihologiju, Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, gde je trenutno na doktorskim studijama iz oblasti razvojne psihologije. U naučno-istraživačkom radu primarna oblast interesovanja su joj partnerski i porodični odnosi, sa akcentom na oblast neplodnosti. Završila četvorogodišnju edukaciju iz sistemske porodične terapije i aktuelno se bavi terapijskim radom sa pojedincima, parovima i porodicama. Edukator je na seminarima iz oblasti partnerskih odnosa, kao i autor i voditelj Programa za podršku parovima sa sterilitetom “3PS”.
Olgica Stojić - master psiholog, savetnik, praktičar Terapije igrom
Po zanimanju master psiholog. Od 2002. godine u fokusu profesionalnog razvoja i angažovanja je individualni i grupni rad sa decom predškolskog uzrasta I nižeg osnovno školskog uzrasta, kao i savetodavni rad sa porodicama I naročito roditeljima dece sa smetnjama u razvoju. Poseduje zvanje pedagoškog savetnika Školske uprave Novi Sad MPNTR RS. Asertivni je instruktor I partnerski savetnik, praktičar je nedirektivne terapije igrom (CCPT).U savetodavnom radu sa porodicom primenjuje teorijske okvire, posebno koncepte terapije igrom i teoriju afektivne vezanosti. Poseban fokus je na razvijanju odnosa dete - roditelj kroz igru, tehnika za jačanje senzitivnosti roditelja i usmeravanja na potencijale deteta. Poseduje dugogodišnje iskustvo u kreiranju i realizaciji programa za decu predškolskog uzrasta tokom više od 16 godina rada u neposrednom vrtićkom okruženju. Autorka i realizatorka više edukativnih programa, radionica, iskustvenih grupa namenjenih roditeljima dece ranog uzrasta. Autorka i koautorka više edukacija i akreditovanih programa namenjenih profesionalcima koji su angažovani u radu sa decom i njihovim porodicama. Dugogodišnja aktivistkinja i saradnica u organizacijama civilnog sektora u procesu kreiranja i implementacije različitih programa i projekata za decu i porodice iz osetljivih grupa. Predsednica je Centra za rad sa decom, mladima i porodicom ”Vrdničak” u Vrdniku. Koordinatorka i saradnica na više programa i projekata koji su se bavili uključivanjem dece i odraslih sa smetnjama u razvoju u društvenu sredinu.